Strikkedilla

Jeg begynte å strikke i fjor høst, og siden det er det blitt mange prosjekter. Det beste med strikkingen er at det er så utrolig avslappende, nesten som å meditere. Og det beste av alt er å ha flere prosjekter gående samtidig, så blir man ikke lei. Man kan bytte litt på etter hva man har lyst til å holde på med. For tiden holder jeg på to par Bellavotter i forskjellige farger, og en genser til Finn Erik. Jeg legger ut bilder når jeg blir ferdig.

Ellers så var dette sjalet et av mine første prosjekter, og er blitt et deilig plagg jeg gjerne bruker på sommeren. Det varmer godt, og er bare å slenge over skuldrene, og blir ganske lekkert med jeans og en hvit singlet. Oppskriften er superenkel. Jeg strikket også et til min kjære mamma, som bruker det stadig vekk. En hals ble det også av restegarnet, og den brukte jeg masse i vinter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar