Våren er på vei...

Og vi går lysere tider i møte. Heldigvis! Og det betyr mindre tid til strikking, og forhåpentligvis tid til å ta i bruk mitt nyoppussede arbeidsrom i uthuset, og min kjempefine nye symaskin som jeg ennå ikke helt har kommet i gang med. Hodet er fullt av puter og pledd som skal være ferdige til hagen kan taes i bruk, og det gjør den så snart solen titter frem, og snøen er borte...

I tillegg skal Emil ha nye gardiner på rommet sitt, og vi skal fylle opp huset med deilige puter i flotte farger, som alt skal syes av meg. Vi kjøpe masse stoff nå som vi var i London, så jeg klør i fingrene etter å komme i gang. Og så har jeg lyst til å sy noen søte plagg til noen små venninner, sy om litt på noen plagg til meg selv, - i tillegg til tusenvis av andre ting jeg har lyst til å gjøre. Men en ting av gangen, og blir det noe å vise til, legger jeg gjerne ut noen bilder på bloggen etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar